1 vecka och jag sitter på arslet

Har hunnit med rätt mycket de sista dagarna, speciellt umgås med mina underbara vänner och familj. Var iväg till Köpis med BFF och kikade mellandagsrean en en gång, hittade lite smink som var nedsatt. I like. Blev biobesök på kvällen med Elaaajn... Avatar igen. Kanske hur underbar som helst! Tycker hela världens sex miljarder borde se den och försöka förstå. Hur som haver kan ni läsa i Elajns blogg om en ruskigt pinsam kille som bad oss "skicka vidare". Har den länkad i menyn! Ikväll såg jag och BFF Couple's Retreat och ja den, dög. Men men... det var mysigt i alla fall med PEZ och tutti frutti.

Nu har jag satt mig i klistret igen. Bokstavligen. Även fast jag sprungit de nödvändiga ärenden som funnits att springa (eller tagit hjälp av älskade mami med att göra dem) så känns det som att jag inte är riktigt igång med alla förberedelser. See, vad är det nu jag har kvar att göra?
PACKA.
Det enda jag lyckats göra där är att be pappa dra in den nyinköpta resväskan från förrådet. Den står där och ser frågande ut. Skickar ut låtsasröster som skriker i örat på mig... packa mig. Haha, det där är en konstig grej när det gäller mig. Jag helt ärligt hatar att packa. Det känns som att det är alltid något som blir kvarglömt, sen blir jag paranoid och står som en fullt galen idiot och rotar igenom hela resväskan för att hitta typ... nagelsaxen. Men jag ska med början av imorgon börja packa.

Här är den anyway... (ursäkta för irriterande vita google bakgrunden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0