Jingle all the way

Någon brände bocken runt 03-snåret imorse och jag är uppriktigt ledsen. Hahaha... nej men litegrann i alla fall. Den är så fin och ståtlig, sätter ett märke för Gävle och dessutom rent utsagt spyr Gävle kommun ut pengar på den. Pengar som skulle kunna användas till att reparera världens sämsta vägar som också rent utsagt har sönder folks bilars underreden. Arrrgghhh. Det blir kommunalråd för mig i framtiden hör jag. Då ska jag tämligen vakta bocken 24-7-31 och hota alla förrövare med "jag vet var din brevlåda bor"...

Men detta skall inte få påverka min julstämning. Nej. Jag är stark.
Imorse vaknade jag och bästa BFF runt halv elva snåret och trodde klockan var åtta. Det är sådant som händer med arbetslösa ungdomar. Jag sov över hos henne igår och vi hade hur mysigt som helst, som vanligt. Vi låg och pratade innan vi somnade och kom på att jag inte sovit där på över 2 år. Förr om åren var det var och varannan dag, men men. Me love you!

Resten av dagan har spenderats hemma i full gång med att sätta igång min nya barbära dator mami och papi varit så snälla att köpa åt mig, inför USA. Det gick bra. Förutom när mina tekniska kunskaper svek mig. Då blir jag en hårresande häxa. Senare har jag och mami myst med knäck... jag är en sucker för julen.

Imorrn kommer bästa kusse Alex, morbror Lennart, mormor och för att för inte förglömma lilla energiklicken Danne. Underbart!
Have yourself a merry little christmas!




Julafton kl. 15 på SVT1 - helig tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0