Juledagar

Har ni alla överlevt gårdagens mänskliga ihjälklämningar inne på alla svenska krogar? Jeez...
Jag själv trodde att mina inälvor lämnat insidan av kroppen efter att ha trängts med ett gäng gävlebor inne på Slick. Aj aj aj. Men det var en rolig kväll. Jag roffade åt mig chokladen hemma hos Johanna på julklappsbytet, har blivit ett riktigt chokladmonster på sistone. Kanske ska skaffa gymkort i USA och bli riktigt fit. Superfit. Body-builder fit.

Var ut till köpis med mor och trängdes (man får inget lugn) med resten av Gävle bland kläder, skor och elektronik. Fick med mig några godingar hem, billigt! Såg förresten älskade Harry Potter ikväll också. Harry Potter is looove. Böckerna har varit med mig sen jag typ lärde mig läsa på riktigt så de har alltid funnits med mig. Längtar tills första delen av sjuan kommer next year.

Det är 8 dagar kvar tills jag far iväg till USA.
Jag kan ändå inte greppa det... för långt borta från min verklighet.
And this will be a good thing, I think.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0