Teknikens under

Som det heter.
Teknik är naturligt sett inte min starkaste sida men jag har varit tvungen att lära mig ändå. Men idag finner jag mig själv mäkta stolt. Jag har lyckats utan större troubleshooting med att installera ny webkamera, nytt modem, och nya högtalare till stationära datorn så de där hemma ska lyckas hålla lite kontakt med mig där borta i staterna... Dessutom har jag lyckats orientera mig hyfsat väl på nya bärbara jag fick i julklapp. Den är finfin! Smooth... Jag har dock fortfaranden problem med internetuppkopplingar. De kommer aldrig vilja vad jag vill...

Idag följde mamma med mig ut till köpis för att shoppa lite grejer inför USA... hittade ännu en blommig tunika. Det är nog så jag ska beskriva min stil med ett ord år 2009; blommig tunika.

Nu ska jag kika lite JVM innan jag lägger mig. Tomorrow is another day.


Hockey i Globen - 200...8?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0