Boston heatwave

Ett vanligt dagsinlägg är på sin plats tycker jag... de senaste dagarna har gått åt till jobb och öhm.. jobb. Jag har också joggat runt halva Walden Pond trots att spåret var avstängt. Happ. Då hoppar vi över och springer ändå. Svårare än så ska det inte få vara. Planerar att ta en bild åt er nu när våren är i full gång... det är fantastiskt vackert ute vid Walden. Sagolands vackert. Igår var det hela 31 grader här i Bostonian lands. Johan njöt utan AC i bilen och jag svettades som en hund med tiocentimeters päls när vi for ut mot Walden Pond, glass... och Target där jag inhandlade en trådlös mus, högtalare och en plattång. Så värt med datagrejerna!

Idag har jag varit ledig och spenderat dagen hittils med Johan. Haha... så funny. Johan gick och bad om att hitta på ett Subway i Cambridge och helt plötsligt tornar det upp. Universums lyckoordning? Efter en god frukost gick vi runt och fjantade... passa dig Johan! Om du inte beter dig civiliserat kommer jag göra dina sjuka sinnestämningar offentliga i bloggen. Hahahahaha. Bliss. Sen for vi ut mot Burlington Mall och stod och lekte med de nya Ipad's som kommit till Apple tillsammans med fem helt galna salesmen, helt kära i den nya tekniken. Jag köpte en supersöt BH också... från Victoria's Secret. VICTOR'S SECRET JOHAN! Det är ditt call i livet. 

IKVÄLL: Bio med Conny och Maria! The Last Song.




Kommentarer
Postat av: Malins mamma Helen

The Last Song.....åhhh den såg vi nu när vi besökte Malin....vilka krokodiltårar där föll ner på ens kinder...kanon bra film...:-) Den har premiär här i sweden den 7 maj...sug på den.. Ha det bäst o trevlig helg o fortsätt blogga för dina trogna läsare här hemma...Kram fr Skåne

2010-04-09 @ 07:00:47
Postat av: Monica Weiss

Hej igen!

Det var jag som satte bilderna i plastfickorna, de kort som du fick i ett kuvert var bilder hemifrån oncel Horst i julas. Visst var han söt lilla Johan hemma hos oss på din student. Hörde att det är bara Bamse som gäller nu för honom! De har varit på Cran Canaria en vecka hela familjen Hautzinger.

Måste skriva igen att bilderna från NY från ditt hotels baksida är otroligt vackra, vilken fin kyrka med tillhörande park, så otroligt vackert.



Puss o många kramar



Mamma

2010-04-09 @ 15:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0