Cakewalking

I lördags befann jag mig på Thoreau School i hopp om att mina värdbarn skulle vinna den årliga dekorativa muffinstävlingen... jag hade dessutom hjälpt dem med deras kreativa skapelser! Och det säger jag utan sarkasm. Det var fantastiskt kul. Och mina tjejer vann! Michaela vann med sin Pink Pony i Best Animal och Sam vann för Best Creative Cupcakes. Begreppet cakewalking: de hade en slags "dans" där man skulle dansa och springa fram för att landa på ett nummer när musiken stannade. Stod man på rätt nummer vann med helt enkelt muffins. Påminde mig starkt om alla våra julaktiviteter på Andersbergsskolan. Vilken hype jag hade för att vinna en goodiekorg.



Sign


Vinnande cupcakes... till höger ser ni våran Pink Pony, dålig vinkel. Ser ni the penguins? Jeez


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0