Cops

Tv-programmet Cops känner säkert många av er igen. Detta var något jag och Johan fick uppleva försmaken av när vi försökte ta mig hem smärtfritt tillbaka till Concord. Vi körde på väg mot Concord och jag känner att jag är stört törstig... Johan behöver ändå köpa mjölk till sin värdmamma så jag får för mig och säger att Rite Aid på väg ut mot gatan där jag bor har öppet dygnet runt. Johan med en busted baklykta tror på mig och framför oss svänger en polisbil in på Rite Aid parkeringen - vi följer efter. När vi är utanför Rite Aid möts vi av svag belysning medands Johan konstaterar att det är stängt... och på den kakan har vi följt efter en polisbil mitt i natten in på en parkering - dock ingenting jag funderade mer över.

Helt plötsligt när vi kört en bit därifrån hör jag Johan utbrista "VAFAAAN" och ser då blinkade blåljus reflekteras i nattljuset. Yay. Det var bara att ta fram Johans körkort, internationella körkort och registreringen på bilen och invänta lugnt. Och sen kommer den jäveln. Ursäkta språket. Men jag har svårt att ta sån där auktoritet, det var lika med gränspolisen på väg till Kanada. Han nöjde sig inte med att fråga en fråga. Nej då. Frågestund var det. Jag hade lust att klappa till honom innan han var klar. Jävla nosiga jävel har inget bättre för sig än att åka efter första bästa bil... för det finns ju så mycket kriminalitet här. Oja. Ta inte illa upp Kenneth - du är världens bästa polis. Men jag hatar amerikanska poliser. Från och med nu.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Men Linda! Ni får ju hålla er ifrån poliserna:P haha! du! Snart kommer jag till Boston!! Jag åker om 6 dagar! Kan inte fatta det! Var bara tvungen att lägga en kommentar till dej så att du vet att jag är en trogen läsare. annars så hörs vi på fejjan:P haha! Ha det bäst!

Kram Josefin

2010-04-27 @ 08:36:00
URL: http://jsword.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0