Daily mail

Var uppe helt sinnesförvirrad vid åttatiden... trodde först att jag sovit till kl 8 PM på kvällen. Jag var så trött men ändå så kändes det som jag sovit i en hel dag. Jobbade hela förmiddagen och talade med min hostmom om lite allt möjligt... Zoe rymde ut i skogen för hennes electric fence är tydligen borta? Älskar den där lilla hunden. När Sam går och bär på henne påminner de båda mig så mycket om när jag var 9 år och lekte flygplan min min älskade lilla Muffe.

Zac och Keith kom över för att hjälpa vår handyman Bobby med stallet vi bygger åt ponnyn tjejerna ska få efter springbreaks resan (can't wait...). Zac har förresten kommit in på Dartmouth... kanske lite häftigt. När det händer i ens egen verklighet känns inte tv-serierna så långt borta. Han hjälpte mig passa barnen så det var en riktig befrielse. Inte alla som orkar springa efter tre ungar plus kompisar till femtioelva olika destinationer per minut. Enligt Zac ska jag tydligen kunna surfa i sommar... hehhh?

Ikväll har jag tvättat sängkläder och varit hemma med Sam som mådde dåligt. Funderat lite över inköp till resan på onsdag. Hmmm. Stressad utan att veta var jag ska börja. Nu ska jag dock unna mig lite svenskt godis från söta Gunilla till hollywoodfruarna. 20 grader och sol idag. Who's not smiling?


200 sidor kvar av Breaking Dawn... jag vill inte läsa ut ju! Började läsa för precis ett år sedan. I Thailand på en solstol i skuggan, satt jag och blev till en trollbunden liten fangirl.


Kommentarer
Postat av: Trondfride

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2011-08-05 @ 09:03:11
URL: http://trondfride.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0