Dreamcatcher

Jag köpte en drömfångare i Grand Canyon och trodde helt seriöst på bättre drömmar. Yeah right... första natten med den och jag drömmer att två av mina närmsta vänner dör i mina armar och sen så tror jag på det när jag vaknar i sisådär fem minuter. Nej... någon gammal native american måste pyrt en förbannelse över den. Som jag sa till Johan, om jag fortsätter ha den uppe kommer väl antagligen Freddy Kreuger börja besöka mig om några dagar... well, den får en chans till.

Denna morgon är helt wacky. Jag somnade som vanligt i sängen utan att ha hunnit duscha eller plocka undan all packning från den långa resan. Så det får bli till att göra nu under dagen. Allt börjar bli riktigt grönt och vackert här i Bostonian land... men idag är det dock mulet och regnigt och jag noterar att ni hemma har det varmare. Katastrof. Grattis... mina gävlebor

Jobb senare och efter det middag med Conny och Maria skulle jag tro!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0