Fire & ice

Fick på fan bara för att jag underrättade er om att jag drömt mardrömmar iförrgår. Jag vaknade tolv på dagen imorse och har aldrig drömt så mycket mardrömmar sen jag kom hit... jag vet inte varför heller, det är inte så att jag mår dåligt eller något. Vad jag vet. Det undermedvetna måste spela mig ett spratt. En av drömmarna handlade om att jag och Elin satte oss i en bil och jag bara visste att chauffören ville döda oss?

Pallrade mig upp och tvättade säng- och kuddöverdrag och duschade. Tog bilen och ilade över Route 2 till Alewife och sedan Red Line mot sista minuten shopping till Las Vegas/Arizona... en liten linsvätska hittade jag billigt på CVS! Sen kunde jag inte hålla mig från att köpa ett snyggt linne inne på Item som Madde också har, förlåt mamma, men det kliade i fingrarna. Can't stop it. Hahaha.

Åt middag med bästa Johan på Fire and Ice, aningen häftigt ställe i Harvard Sq. där de har köttbuffé och även andra tillbehör såklart... bland annat underbara grillsåser. Yummy in tummy som mina värdbarn säger! Det hela går ut på att man plockar på sig det man vill ha i en skål, går fram till det stora stekbordet i mitten och ser kockarna tillaga maten. Ballt. Och imorrn måste jag tvätta... packa... jag hatar att packa. Jag är en slowpacker.


Stekbordet på Fire & Ice


Kommentarer
Postat av: Monica Weiss

Jaså shopping igen!! Vilken köttbuffé du hade på bild, dit vill jag gå när vi kommer.



Sköt om dig

Puss



Mamma

2010-04-13 @ 14:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0