Get carried away

Andra trailern för Sex and The City 2 är nu ute! HYPE HYPE! Under trailerns gång satt jag och först hoppades på att om jag blundade tillräckligt hårt skulle jag vara tillbaka i en varm julidag, gåendes uppklädd bredvid lika uppklädda Elin och Natta över Torget mot SF efter en brakmiddag på Helt Enkelt. Så som det brukade vara. En minut senare började jag fundera över när filmen egentligen har premiär och började få små förhoppningar om att det var under weekend 20-23 maj då jag, Carro, Elajn och Mickan befinner oss i NYC... tyvärr får jag ingetdera. Men jag tror fortfarande att filmen kommer bli lika underhållande som den första även om jag inte riktigt har kommit underfund med vad de ska göra med storyn vilket man nu får svar på i denna trailer.
See for yourselves - get carried away.


Kommentarer
Postat av: elin

åååh önskar att vore hemma!! det skulle vara så himla underbart =)=)

2010-04-13 @ 17:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0