HM Garden Collection

Sprang runt på New York's gator och kunde inte hindra benen från att pinna in till HM. Believe me, jag vet att jag har en butik hemma på stan och några stycken borta i Boston... men truth is - inget är som HM i New York. Kunde gått där i tre timmar om jag hade tiden och pengarna till att ta med mig halva butiken ut. Jag som sa ingen shopping, bara sightseeing... antar att jag inte kan lägga band på mig. Det kliade i fingrarna för några timmar sen när jag såg att HM's nya vårsatsning Garden Collection hade storlekar kvar...


Vacker sommarklänning som följde med mig hem, 50 dollar


Ännu en bild... köpte även ett par enkla vita sneakers för 15 dollar

Kommentarer
Postat av: J O L L E

frescha skor!

2010-04-02 @ 15:35:49
URL: http://jollybob.blogg.seblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0