Kick-ass

Det blev inte riktigt som jag tänkt mig ikväll - men ändå en bra kväll. Skulle ju åkt in till Boston tidigare men jag bestämde mig för att hålla i pengarna för att spara tilll NYC (i slutet av maj med Mick, Carro och Elajn) och istället uträtta lite små-ärenden i Concord innan jag mötte upp Johan i Alewife för bio. Först skulle vi se Death at a Funeral men Johan lyckades övertyga mig om att Kick Ass var the movie to go see. Hmmmmm. Hur faller domen? Grejen är att jag inte vet var jag ska placera den. Den var överallt och kanske lite för våldsam för mig. Jag kan ta några facepunches men människor som kokar inifrån i mikrovågsugnar blir lite för brutalt för mig... och den där psycho musiken till skjut-scenerna. I grund och botten har den ett bra koncept men det går lite överstyr.

Nu sitter jag och lyssnar på Lady GaGa mitt i natten och filosoferar över att jag snart har haft körkort i ett år! Klarade uppkörningen den sista april förra året. Vilken kväll det var på Heartan. Jag kan inte sluta fingra på alla minnen jag har hemifrån. Vill nästan slapa mig själv när jag drar upp minne efter minne. Men... det kan ju dock inte betyda mer än att jag verkligen har världens bästa människor där hemma som väntar på att jag ska komma hem. Det är så jag ser det. Och nu rullade Infinity upp också. Nu är det dags att gå och lägga sig här klockan fyra på morgonen innan jag börjar göra rullande nävar i luften i min ensamhet. Pratade lite med BFF på msn nyss också. Vi planerade vår framtid - hur vi ska hindra våra barn från att sno vår sprit och hälla vatten i flaskan för att fylla ut. För vilka två naiva, sprittörstiga tonåringar gjorde det för fem år sen? Någon Linda och någon Elin någonstans i Gävle... hahahaha

Puss på er! <3



Lite för sjuk för mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0