Onsdagmorgon

Eller ja... onsdag-mitt-på-dagen. Men det lät så fult att jag inte vågade skriva det. Morgonen har spenderats i sängen med knepiga drömmar och sen sprang jag upp och ringde mamma på skype. Pratade även länge med Kenneth och pappa! De hade det bra hemma, vilket glädjer mig helt otroligt, och berättade om vad som försiggår i Gävle just nu. Det är alltid lika roligt att höra vem som gjort vad och vilken travhäst Kenneth och pappa skulle åka och spela på denna kväll. Lou Pagini är tydligen nummer ett just nu. Men jag kan inte undgå att bli stirrig när jag ser mitt rum där de sitter och pratar med mig. För mig känns det som att jag ska göra något helt vardagligt där inne och sen åka in till stan. Som att jag fortfarande är där varje dag. Som att tiden inte rört sig vidare en dag från innan studenten och hela sommaren. Som att jag hör hemma där.

En rolig grej var att jag fått paket av nära och kära i dagarna! Kort på mig när jag var liten och även massa andra kort. Och godis. SVENSKA FIZZYFLASKOR! Kan mörda för dem.

Nu ska jag ta tummen ur röven och äntligen städa upp lite här. Ta reda på tvätt, duscha och sen köra till Alewife och åka in till Boston. Har hört att det är någon skåning som skulle joina upp mig. Hahaha. Tar med mig kameran! Vi hörs lite senare.



Kommentarer
Postat av: Eva

Hey! Nope har inte sett någon bild på alla tjejerna samlade... skulle vara grymt creepy :P Hur är allt med dig förresten? :) Låter som du hade en härlig resa?

2010-04-28 @ 19:29:19
URL: http://evauhlin.blogg.se/
Postat av: Linda

Hahahaha. Jaaa en del liksom... men häftigt ändå att de gör program av det! Det är rätt bra med mig, en del jobb och segt i vardagen men så fort jag är ledig är allt toppen! :) Haha. Hur är det med dig? Vi måste verkligen ses snart.. vill ju träffa dig! Resan var fantastisk. Grand Canyon måste du se nu när du är här i USA! Puss :)

2010-04-28 @ 19:49:57
URL: http://liaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0