Out of this world

Jag låg och funderade mitt i natten, den sista natten, i min lite halv skabbiga säng i Yavapai lodge, hur jag bäst skulle beskriva i bloggen det jag just hade sett. Grand Canyon är out of this world. När jag stod på Hopi Point's längst ut edge och såg ut över något jag aldrig sett något liknande till... kändes det som att jag stod på änden av vår värld och såg ut över annan.

Under dagarna vi var i Grand Canyon gick vi på de mest kända trailsen, gick i indianaffärer där jag köpte den drömfångarna (bra för mig) och gick också ner i en bit i Canyon - välkända Kaibab Point. Bjuder på de bästa fotona jag fick! Och så måste alla lova mig att åka dit åtminstone en gång i livet... okej?














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0