Photo speaking


Måste få äran att trakassera er med några till NY bilder. Här vandrade jag förbi David Letterman's Late Show studio.


TIMES SQUARE


Ni skådar min lilla cutie cupcake som jag hämtade upp på Fire Your Desire i veckan. Helt och hållet mitt verk. Inte. Det enda jag bidragit med till den lilla skapelsen är färgen... hahaha. Sockersöt! Just nu ligger min quartersamling och skramlar där i. Den har nämligen ett lock.


Efterlängtat paket som Madde's pappa Leffe hade med sig till staterna åt mig... ÄNTLIGEN RIKTIGA MYSBYXOR. Här i efterblivna klädlandet existerar inte riktiga mysbyxor... trots alla vackra designerkläder som går att köpa för hyggligt precis har dem inte ett par geidgna mysbyxor. Nej... utsvängda sladdriga jävlar eller tights. Tacka vet jag mina grå älsklingar. Dessutom kom mitt nya bankkort, 50 dollar från min saknade, bästa mormor, och så hade mamma (tror jag?) även satt ihop en jättefin fotosamling åt mig att sätta upp från min student. Kreativt mor! För det var väl du?


Bild från Cheesecake Factory dinner i tisdags! Jag följde med Madde, hennes roliga far Leif och brorsa Pontus som var här på USA-besök hos Madde. Sjukt trevligt med lite Gävle-ansikten... och att få prata om allt möjligt! Jag åt så att jag blev illamående och trodde att Madde hade dålig andedräkt - det var dock hennes doggybag som luktade. Hahahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0