Pictures of you


Elin var duktig och tog bild på Downtown Philadelphia samtidigt som hon körde...


In the middle of the aim...


Underbart vackra varelser.


Undebara Bonnie, underbara Elin... och jag! Plus en liten del av Mark där i bak.


Coming at you.


HAHAHAHAHA


Till mitt försvar för min läskiga uppenbarelse på detta foto kan jag säga att jag varken duschat eller sovit på ca 40 timmar när bilden togs okej! Hahaha. Och inte borstat håret heller I guess.


Lunch på Joe's (tror jag?)


Finaste Elajn på middag i Newark. Porrpappan är lite till höger och spanar... även fast man inte ser honom i bild.


I love you <3


Kommentarer
Postat av: Hermanniris

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2011-04-22 @ 09:50:45
URL: http://hermanniris.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0