Recent

Senaste income på klädsidan och lite annat random stuff jag varit slow med att uppdatera er om;


Älskade mami skickade över ett paket med två söta toppar och mitt favoritgodis. Me love you.


Öh du grabben! Ska du in på Donken måste tröjan på... ingen baröver här inte. SHIRT UP!!! Hahaha. Jag och Johan höll på att klappa ihop av skratt åt den här fula skylten. Amerikanarna är tamigfan otroliga. "Shirts required" "NO Bare Feet". Öh?


Daisy by Marc Jacobs köpte jag på Bloomingdales för 75 dollar, hela paketet dude! Dessutom fick jag massa mindre söta travel parfymer. Det lönar sig att handla i department stores ibland... Skorna är ett superfynd! Föll pladask för dessa gobitar från billiga och bra Wet Seal. 30 dollar!!!


Skokärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0