Sat. Night

En ganska lång arbetsdag went on i sin phase... jag plockade diskmaskinen, lekte med barnen, var ute vid ängen. Min värdmamma gav mig ledigt på kvällen så jag blev lite handfallet överraskad och ringde Nico för att kolla vad han hade för sig. Det hela slutade med att jag hetsduschade (som alltid) och blev upphämtad av Nico som shovlar en karta i famnen på mig... "Jag vill att du säger till mig när vi ska svänga av Mass Ave, Linda". HAHA. Good luck Chuck. Tur att Nico kunde hitta själv till Arlington. Jag själv förblir ett fan av GPS lifesaver...

Vi mötte upp tre för mig nya ansikten borta i Arlington för middag på Not Your Avarage Joe's. Frida, en svensk tjej, en till tjej från Tyskland och sedan Björn, en nära vän till Nico, tysk kille! Björn var en riktigt kul prick och både hans namn och hans utseende sätter en svensk stämpel på honom. Vi käkade våra burgers och sedan tog vi bilen till bowlingen i Alewife. I väntan på Björn tog Nico sig an mig i bäst av tre airhockey. Aj, aj, aj... Nico. Finns ingen som står emot mina powershots! MUHAHAHA. Nico fick se sig spöad av en tjej...

Bowlingen (amerikansk konstig bowling med små klot och små käglor) gick helt okej trots Nico's hårda psykningar mot mig. Jag tror jag hittat en värre förlorare än mig själv. Hur som helst, en jättetrevlig kväll! :)

Bild: Jag är glad att det fanns folk som till förra årets Halloween faktiskt lyckades med vampyroutfiten! Björn, i mitten på bilden, had it down... verkligen! Men vänta bara tills detta år. Jag ska åka upp till Salem och skrämma slag på ungarna som blodtörstig vampyr.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0