Signing out for Vegas

Packade jag igår? Ehum.... nej. Grisade jag med nutella i sängen till Hollywoodfruar istället? Ehum... ja. Klockan är nu tolv på dagen och jag har packat alla mina kläder men måste hinna duscha innan jag ska hämta upp barnen  i skolan för att sedan åka iväg i taxin till Boston Logan. Vi mellanlandar i Salt Lake City och sedan är det första stopp: VEGAS MAN! Jag lovar att försöka leta efter internetuppkoppling when I'm gone...

Ha det bra alla läsare, och lyssna på Nicos värdmormor, bland de bästa simpla citat jag någonsin hört; "Sometimes you'll just have to make do."


Arizona är den delstat jag hade högst upp på önskelistan innan jag åkte till USA... så det ska bli sjukt fantastiskt att få komma dit. Riktigt mäktigt! Här; Cathedral Rock i Sedona

Kommentarer
Postat av: J O L L E

vadå.. ja fattar inte citatet.. men ja vill fatta..

2010-04-15 @ 12:09:18
Postat av: Malins mamma Helen i Skåne

Trevlig resa, alltid lika trevligt att läsa din o Johans bloggar...Ha det bäst o vi hörs när vi hörs..Kramar fr Skåne

2010-04-15 @ 20:08:57
Postat av: Ninni ( Johans mamma)

Ha en riktigt trevlig resa och njut av varje stund...jag följer era äventyr och jag tycker att det verkar helt fantastiskt! Ni gör ju helt rätt som ger er ut och upplever saker och ting...det kan INGEN nånsin ta ifrån er.



Kram

Ninni

2010-04-18 @ 14:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0