Snabba pengar

Antagligen kommer jag bli utsedd till the last female i hela Sverige att kasta mig på Joel Kinnamans fötter... är han otroligt underbart vacker eller? Enligt rykten ska han vara perfekt i rollen i Snabba Cash också. Är det något jag saknar så otroligt med Sverige förutom mina älskade personer och landet självt så är det svensk media. Det finns något helt fantastiskt finkänsligt med den. Även om inte filmen är så speciellt... finkänslig, haha! Hur som helst: kan man ladda ner filmen i bra kvalité? Eller om jag ska vara laglig. Vill någon jättesnäll person skicka den till mig?


Kommentarer
Postat av: Jossan (au pair i Lodi, CA och kompis med AnnapannaPalm)

Hej you. Jag har också Kinnaman-feber. Han är officiellt min bloggpojkvän. hahaha. Fick ett sms från en sötkusin hemma i Gävle som tipsade mig att gå in på MQs hemsida, vilket jag gjorde. Vem var inte deras nya modell? Joel Kinnaman! Görsnygg!



Följer din blogg dagligen och du verkar ha det skitbra rent utsagt. Kolla gärna in på min :) Kramis

2010-04-29 @ 06:08:40
URL: http://josefineglad.blogg.se/
Postat av: Linda

Ska kika in din blogg, hihi! :) Ja, Anna berättade ju för mig om dig... vad kul att du kommit iväg! Trivs du? Hur länge har du varit där?



Kramar

/Linda

2010-04-29 @ 08:37:40
URL: http://liaberg.blogg.se/
Postat av: Jossan

Gjorde hon det? Vi pratade om dig nån gång, tror det var typ dagen innan du åkte. Jag åkte den 25 januari så idag är det 14 veckor. Du har väl 4 månader redan va? Jag trivs super! Tog ett tag att komma in i allt, men nu är det bra. Lite segt då jag bor mitt på landet och Lodi är en håla. Men nån ska väl uppleva dte också liksom! :P Du bor på öst va?

2010-05-03 @ 19:15:02
URL: http://josefineglad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0