Starbucks at noon

Dagens highlight var utan tvekan förmiddagens Starbucksbesök med Conny och Johan innan den långa och påfrestande arbetsdagen som bland annat innebar att jag skulle utan GPS och riktig vägbeskrivning hitta till Sam's lacrosse träning. Hur som helst, för att fokusera på dagens roliga kan jag berätta att vi satt och jämförde pinsamma saker våra värdbarn uträttat. Kanske inte ska dra upp hela sanningen här med risk för att pusha lite sekretess när det gäller paranoida amerikaner men Conny's värdbarn har helt klart "poop-issues". HAHAHA. Jag och Johan vred oss i plågor av skratt... pratade även med sötaste Carro barro min imorse. Vi pratade om lite allt möjligt som hänt på senaste tiden och självklart: NYC 20-23 maj!

Bilderna är tagna med Johans nya systemkamera som jag är för oteknisk för att kunna benämna märket och namnet på. Men ett som är säkert är att bilderna blir helt otroligt mycket bättre än med digitalkamera. På digitalkamera tycker jag mest att man ofta ser ut som en vit klump... systemkameran är hundra gånger bättre på att ta fram verkligheten. Mitt lilla tal här går ut på att jag starkt funderar på att köpa en. Om det inte vore så hisknande dyra. 700 dollar sa Johan... bakfickan säger jag. Inte.








PUSS och godnatt från mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0