The palace

Jag höll på att gå miste om vetskapen om att jag bodde på självaste Chuck Bass's hotell i New York. The Palace. Det var precis när jag skulle träffa familjen i entrén innan vi skulle åka tillbaka... så går jag in från andra ingången som vette mot en fantastiskt vacker kyrka. En grind står på gavel och jag tänker... var har jag sett det här förut? GOSSIP GIRL!!! Scenen där de står utanför hotellet i den fantastiska innergården är med i nästan varenda avsnitt i säsong ett för er som är lika nördiga som mig. Eftermiddagsdåsiga jag förvandlades till en liten japan med kameran i högsta hugg för några minuter... entrén från västra sidan är fab.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0