Update

Hej alla kära läsare!

Jag hinner tyvärr inte uppdatera er så detaljerat just nu då jag strax ska tassa ut till poolen här utanför på Enchantment Resort i Sedona. Har några fritimmar nu då min värdmammi är på massage och ungarna på Coyote Camp! Sedona är underbart vackert. Klarblå himmel, kaktusar och röda berg omger hotellet. Kan be att få tala om att jag har noll mottagning på mobilen för er som undrar, men det finns (tacka gudarna) en internetkabel på rummet. Vi kom hit till Sedona igår efter 2-timmars bilfärd från Grand Canyon. Grand Canyon.... var ska jag börja med en sådan upplevelse? Jag tar hela resehistorian efter jag kommit hem från Elin i Wilmington. Bjuder er på den antagligen bästa bilden jag fick på Grand C och en annan lite småroooolig från Sedona på mig och mitt nya husdjur. Ta hand om er så hörs vi snart igen, och, blås inte bort med askan från Island? Vad fan? Håller tummarna för att mami och papi kommer iväg med planet imorrn till Thailand!

Puss




Kommentarer
Postat av: Ninni ( Johans mamma)

Vilken snäll familj du har som tar dig med på en sån här fantastisk resa. Hit vill jag också komma...det måste vara helt underbart i verkligheten! Bilderna talar sitt tydliga språk, men kan aldrig ge helt rättvisa åt verkligheten.



Ha det riktigt bra och var rädd om dig,

Ninni

2010-04-20 @ 12:41:41
Postat av: Eva

Oh yes, vi ska på premiären! Det kommer bli awsome :D

2010-04-21 @ 03:13:29
URL: http://evauhlin.blogg.se/
Postat av: Tormodeira

interesting site! cool design! To the author respect and honour! :-)

2011-08-18 @ 09:40:49
URL: http://tormodeira.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0