Update

Verka fel att uppdatera då förfan... jag ber om ursäkt till mina gedigna läsare som trots mitt långa avbrott i bloggvärlden (en vecka är dödssynd har jag förstått av Blondinbella) fortsatt att besöka mig dag ut och dag in . Jag har inte dött. Björnen i Concords skogar har yet to sniff its way to me... jag har helt enkelt jobbat väldigt mycket sen hemkomsten från Connecticut hos Shelagh's syster där vi firade påskhelgen efter New York vistelsen. Men nu är jag tillbaka och kommer bomba er med inlägg nu när jag sitter på några håltimmar... börjar med lite random saker jag har yet to tell you guys.

- Veckans köp: Victoria's Secret BH'ar är verkligen de bästa som finns. Blir sån jäkla skillnad från andra märken. Nog för att de ligger runt 350-400 kr men i detta fall gäller man får vad man betalar för. Äntligen har jag köpt min första... jättesöt leopardmönstrig med inslag av grönt och rosa. Men jag är för lat för att knäppa kort på den. Här sitter jag och pratar om tuttar i bloggen också...
- Veckans mest RANDOM: En mörk kille som ser alldeles för cool ut för att prata med mig (om ens någon överhuvudtaget) kommer fram till mig på tunnelbanan mot Lechmere och snackar om hur min outfit är "smashing" och sen rumblar på och frågar om jag har någon "special talent"... att jag ser ut som en person som har en "special talent". Det hela slutar med att hela tunnelbanan kollar på oss och han ber om att jag ska ringa hans office number. Dude... random.
- Veckans bugkill: Bland äckliga flugkackerlackor (som jag kallar dem, ska ta reda på namnet), spindlar och myror tar en ny kämpe priset. En femcentimeters, brun och slimig tusenfoting. Den var jävligt tapper då den sprang över golvet. Men Breaking Dawn åkte på den också... fyfan. Vill inte veta vilket bugshelter mitt rum kommer bli i sommar när det kommer regn...
- NYC... I'm coming back to you. Någon av de två sista helgerna i maj kommer New York bli inbokat med Elin som åker upp från DE, jag som åker ner från MA, och älskade Carro och Mickan som flyger från Sverige to the big apple. Jag ska börja planera aktiviteter med en gång! Äntligen tjejer!


Kommentarer
Postat av: J O L L E

du ser ut som kenza ibland linda... !

2010-04-09 @ 12:40:07
Postat av: mickan

Jaaa, snart kommer vi! hihi.. börja planera du, vad roligt :) och coolt med gossip girl :D

2010-04-09 @ 21:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0