VIVA LAS VEGAS

En litet reseschema för er som undrar var jag kommer befinna mig de närmsta veckorna;

Las Vegas, Nevada 14-16/4
Grand Canyon, Arizona 16-17/4
Sedona, Arizona 17-22/4
Wilmington (Philadelphia), Delawere & Pensylvania 23-25/4

De första tre platserna är destinationer med familjen under barnens springbreak. Jag är så otroligt tacksam att de tar med mig på den här resan... det är inte alla som får se och uppleva de här platserna. Ni läste Wilmington också. Dit ska jag själv. Vad göra? TRÄFFA ELAJN! Hihihi. Hon är ju bosatt där hos sin värdfamilj nu sen en månad tillbaka så jag tänkte att det var dags att jag kom och crashade... håller fortfarande på att tänka över detaljerna kring hur det ska gå till med buss och så vidare då vi anländer till Boston på fredagsmorgonen - då jag behöver sitta på en buss till Philly. Förhoppningsvis låter airlinen mig gå av på våran connection-flight i New York så jag kan ta bussen därifrån. Elajn... hihi... ska bli fantastiskt, vi ska förutom att hon ska visa mig runt i Philly (hoppas du har the attractions down nu stumpan) börja planera the NY weekend i maj med Carro och Mickan. Har inte riktigt figure out om jag kommer ha internet när jag är borta eller inte men jag lovar uppdatera efter förmåga. Kommer bli bildtrakasserier efter denna stund på roaden...


The strip, Las Vegas


Grand Canyon, Arizona


Detta är Sedona i Arizona där vi ska bo i fem dagar. Ja, jag sitter också och försöker fånga andan...


Philadelphia, PA

Kommentarer
Postat av: Monica Weiss

Men så fina bilder du visar,ska bli kul för dig att få se allt detta. Hoppas du kan stiga av planet i NY och ta bussen till Elin därifrån, jag hade varit skit-nervös för att hitta buss vid denna stora flygplats, vilken det nu är. När du är hos Elin är vi i Thailand, önskar du vore med så du o jag kunde shoppa o äta på våra olika restauranger. Kommer att köpa telefonkort på Seven eleven så jag kan ringa dig, med mobil går det ju inte alls, to expensive.

Hur gick det med tallriken??

Älskar dig



Mamma

2010-04-12 @ 07:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0