Cali... I'm coming

Beware westcoast.
En liten update innan jag far vidare mot västkusten för ett nytt kapitel på min resa i USA.

Helgen var underbar på Martha's Vineyard. Hela släkten samlades upp för en reunion i sensommarens tecken på vackraste Martha's - I'm in love with this island. Ön är helt sjukt vacker, för er som inte sett, gå tillbaka och kika på mina juli inlägg! Anyhow. Jag bodde hos deras nana Donna och grandpa Michael plus min kära Carla förstås. Dessa är människor som inspirerar mig! Älskar dem allihopa. Carla gav mig ett underbart armband från Kenya som jag ska visa er senare. Jobbade inte överdrivet mycket. Lekte med småtjejerna och Carla, hade släktmiddag på verandan, var med Zac och hans kompisar på the fair (tivoli) hahaha trodde jag skulle dö när Zac sa att vi skulle åka på Bläckfisk liknande saken... for vidare ut på stranden mitt i natten! På söndagen åkte jag dirtbike med Jake halva dagen, sjuk kick var det! Senare mot kvällningen red jag (FÖR FÖRSTA GÅNGEN PÅ ÅTTA MÅNADER) och Zac ut till stranden på Summer och Eagle. Galoppera längs strandkanten med vinden i håret till skymningen över Martha's Vineyard är något alldeles för speciellt för att förklara...

California, here we come.
Right back where we started from.
Jag kommer, efter allt trånande efter dig sen jag var fjorton vårar. Haha! Jag och Elin möts upp på LAX imorgon på eftermiddagen och kommer sedan spendera en veckas Californiacation. Bilen kommer fara upp längst kusten och förhoppningsvis ner till Orange County för en dag. Annars blir det mycket LA downtown, Hollywood, Universal Studious... Venice. Och också Santa Monica där vi kommer bo.

Nu blir det hetspackning och sedan någon timmes sömn innan avfärd till Logan!
Hör av mig om vi hittar något internetcafé around the corner...
Puss, ta hand om er!


L.A. BABY! I'm coming...

Kommentarer
Postat av: Monica Weiss

Tack för så fina ord om oss Linda ( Mor o Far )

Sköt om dig nu i LA.



Älskar dig

Mamma

2010-08-26 @ 14:17:49
Postat av: caroline

Åh, jag vill också!! Ha så kul Nisse :D

2010-08-27 @ 11:13:14
URL: http://caroliinestankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0