California... here we come

Den meningen är äntligen sann.
Sovit ut länge imorse och sen spenderat dagen hittils med att sitta i telefon med Elajn och boka flygbiljett till Los Angeles den 24'e augusti som till med förvåning gick utan problem... och 320 dollar fattigare dock. Men what the hell. Lilla tjejen från Sverige som drömt om Cali sen hon var 14 kommer äntligen! Can't believe it. Elin håller på att kolla på hotell och liknande så jag tror att vi ska försöka boka det innan fredag. Fredag. DÅ MAMMA OCH PAPPA KOMMER! Vilket jag inte heller kan fatta. Augusti är en busy och väldigt emotional month.

Nu får vi se vad som händer. Jag har ont som en orangutang i ryggen efter all dator och telefon.
Puss

UPDATE: Jag, Nico, Björn och Madeline hamnade på Chicago Uno Grill i Harvard sq. för karaoke kväll! Björn sjöng "This Love" och sen sjöng vi alla "Don't Stop Believing" tillsammans. Haha, Björn döpte vårat band till "Linda and the band"... lyckad kväll!


Kommentarer
Postat av: Monica Weiss

2010-08-03 @ 07:40:18
Postat av: Monica Weiss

Men så fina bilder, Björn är så snygg tycker jag !

3 dagar kvar nu.



Kram

Mamma



2010-08-03 @ 07:42:19
Postat av: mickan

va kul att ni bokat dit! :) då får ni tipsa oss sen vad vi ska se och göra när vi kommer dit :)hoppas vi kan ses igen bara i New York! vi får prata om de sen.. sköt om dig vännen<3

2010-08-03 @ 21:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0