Hyannis

På måndagsförmiddagen hämtade mamma och pappa upp mig hemma och jag hade en liten provisorisk frenchtoast frukost i Concord Center innan vi rullade iväg mot Hyannis som ligger i början av Cape Cod. Eftersom jag själv aldrig varit där förlitade vi oss på den talande maskinkvinnan och det gick som smort! Efter promenerande i hamnen satte vi oss på The Black Cat och åt en god lunch. Vi avslutade dagen med att åka till Hyannis Port och se Kennedy's sommarhus. Efter hemfärden dåsade vi av på mammas och pappas hotellrum i West Concord. Seriously - jag minns inte sist marken gungat så för mig på grund av trötthet.

Sjutiden åkte vi och träffade Cliff och hans pojkar innan vi finally åkte hem till min värdfamilj och hade en underbar middag med lite rundtur av huset. Ja, rundtur, mitt hus i USA är så stort! Mamma älskade inredningen. Sammy var söt och stack en liten lapp under bordet när vi satt och åt; "Linda, when will you come back and play with me? Answer:______" Jag älskar dem allihopa. Jag önskar jag kunde posta bilder på dem här men ni närmsta får se en massa massa när jag kommer hem, här är i alla fall ett load från Hyannis!
(Har och kommer få fler massa resterande bilder från semestern på mammas kamera, lägger upp lite bilder efterhand om någon vecka)


Ehh ja... jag äter ren creamcheese. Betyder det att jag är certifierad amerikanare från och med denna bild?


Nöden har ingen lag... literally


Jag och min älskade mami i Hyannis.


Hyannis hamn






Mamma utanför del av The Kennedy Mansion


Jag skulle försöka mig på en sån där snygg hoppbild som Maria och Conny alltid får till. Mjaah. Blandat resultat. Men jag kan konsten att sträcka ut i alla fall! Hahaha




Hyrbilen!


Best Western, West Concord - här bodde mamma och pappa medans vi var i Concord. Underbart litet nygbyggt ställe... vill någon komma och stanna en natt i Concord så är det här ett toppenställe.

Kommentarer
Postat av: elin

åh du skulle sagt till innan att de skulle bo på Best Western. det är ju hos dom pappa får sina gratis nätter.. han hade säkert haft många över till dom!

2010-08-11 @ 14:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0