KEANE

För någon dag sen fick Björn tag på biljetter till Ingrid Michaelson och självaste Keane som jag älskat i flera år... för vad? För vad? 10 dollar! Så vi hetsbokade. Först på dagen var jag med Nico och hans ubersöta värdbarn och åt lunch och handlade mat på Stop & Shop. Vet inte hur många som trodde vi var mamma och pappa till hans gulliga trillingar till värdbarn. Speciellt när han höll en i handen och jag hade en i famnen, medans den tredje sprang omkring. Haha. Blev svettig när jag gick till tåget i Concord och träffade på några konstiga typer utanför Alewife som var... läskiga. Sedan mötte jag Björn, Jess, hennes nya au pair och hennes kompis. Ett bra gäng. Vi tog oss till Bank of America Pavillion som ligger i Boston Harbour och intog våra platser för att se Ingrid Michaelson. Hon är sjukt fantastiskt... vi rös. Men Keane var en klass för sig. Jag stod och skrek som ett rabidfan när "A Bad Dream" dök upp, min all time favorite. Den slår allt. Koncerten var väldigt emotionell på många sätt, det som Keane gör bäst. Underbart.




Björn är superexcited över hans upcoming Maroon 5 koncert... hihi


HAHAHAHA, jag dör... rolig bild i alla fall. Free rockband picture.


KEANE


En liten video ur "A Bad Dream". Av någon konstig anledning uppfattar min kamera hans röst som lite halvfalsk... vilket inte är fallet på riktigt! Vänta till halva minuten gått...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0