LA BABY!

(Till alla läsare: det finns fyra inlägg att läsa så ni inte missar dem... hihi)

Efter allt tjat om Cali sedan jag var fjorton och liten tjej som drömde framför OC får jag äntligen åka till mina drömmars plats. Hihi, stora ord från numera stor tjej också. Sex år senare får jag äntligen komma till Los Angeles tillsammans med min bästaste Elajn som redan kan en del om stället. Vi ska bo på ett hostel i Santa Monica och hyra bil så vi kan åka vart vi vill under dagarna. Can't wait. Det kommer bli Universal Studios for sure. Vi har inte dragit upp allt för stora planer förutom det... se vart vinden för oss. Ett som är säkert är att det kommer bli mycket hög musik längs med kust-driven. En dag åker vi nog också ner i Orange County och ser Laguna och Newport Beach där självaste OC spelades in...

Just nu sitter jag och lyssnar på Katy Perry och drömmer mig bort till tisdag. Dock är det lite kaotiskt tills innan dess. I skrivande stund är jag superstressad och ska börja packa dels inför helgen då jag och min värdfamilj åker iväg till Martha's Vineyard för family reunion och dels till LA. Tillbaka i Concord sent på söndagkväll och sedan består måndag av att jobba och sen slänga i det sista i LA-väskan och sen sova några timmar innan det bär av till Logan på tisdag morgon! Kan bli lite si och så med uppdatering fram tills att jag är tillbaka från LA den 1'a september. Till Martha's tar jag med datorn, men vet inte om jag kommer iväg till biblioteket. Till LA stannar datorn hemma. Hostel, vet inte om man kan lita på någon där... ha ha. Även om de har lockers. Björn skrattade åt mig när jag sa att jag var rädd för att folk skulle stjäla kläder också. Det är faktiskt en risk tycker jag! I vissa lägen ska man lita på mänskligheten, i andra bara lita på sig själv, right?

So anyway - ska försöka uppdatera efter förmåga... vill ha med er på min resa hela året i USA. Det är meningen med bloggen. Ha en underbar helg allihopa! Puss


See you tuesday LA!

Kommentarer
Postat av: Monica Weiss

Vilka fina bilder du lagt ut, men en del är tagna av mig! Höst här hemma nu. Sköt om dig



Älskar dig



Mamma

2010-08-20 @ 07:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0