Mami och papi

... anländer om bara några timmar till Logan! Nu börjar det riktigt kännas i nerverna och det blir inte bättre när Johan är rolig och bah "aaaah spännande", det för mig tillbaka till bussfärden till Massachusetts när vi skulle träffa våra värdfamiljer för första gången. Vilket är över hela sju månader sen. Också över sju månader sen jag träffade min älskade mamma och pappa. Johan kommer få hålla min hand och jag kommer krama den som en krystande kvinna som ska leverera ett barn. Så jag och Johan åker och hämtar dem vid tre-tiden och sen blir Concord/Boston till på tisdag då vi far till New York City i fyra dagar, för att avsluta i Boston på lördagen till söndagen då de åker hem igen.

Puss!


Världens bästa föräldrar... jag älskar er mer än allt!

Kommentarer
Postat av: Malins mamma Helen

Åh, vad jag är glad för din skulle,som du känner känner dina föräldrar också....Man längtar efter er så det knakar...Ha nu en skön tid tillsammans o njut....Ha det bäst o Kram på dig från skåne

2010-08-07 @ 09:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0