Running right back

Smashed into reality!
Bleh urk avslagen cola. Haha. Jag är jättetrött och tror att jag har vacation hangover... det betyder att man inte förstår att man måste jobba efter sexton dagars ledighet och går är skittrött fast man sovit i döläge i elva timmar. Även om jag har världens sötaste tjejer och det var en okej arbetsdag faktiskt. Försöker packa upp resväskan just nu mitt i natten men det går allvarligt dåligt... så dåligt att jag funderar på att gå och lägga mig i slafen och sova i döläge igen. All blogguppdatering med hundratals bilder får vänta tills imorrn, internet överhuvudtaget. Återigen har jag skaffat mig en miljon grejer att göra. På fredag åker vi tillbaka till Martha's Vineyard för släktens stora reunion, och på TISDAG ÅKER JAG OCH ELIN TILL LA. Hörs imorrn om jag inte dåsat av igen... jag vet det är jobbigt att lyssna på mig när jag är ironiker-pessemistiker-halv-gladier


My Boston...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0