St. Cloud

Another beautiful day in Concord... cut
Another hot ass day where people can watch me sweat and pine myself through Concord.

HAH. Var med Cliff imorse och käkade frukost på Main St. café, god omelett. Sedan tog jag hand om lite business från tillhåll min säng... dvs. rörde inte en fena. Svettades genom ett trettiotre-gradigt Concord på väg till tåget mot Boston och sedan tunnelbanan mot Braintree där sötaste Josefin hämtade mig. Alltså... Jossan... hon är så jävla rolig. Underbar tjej. Vi var på Braintree's mall och jag kvävde mitt shoppingbehov med en supersöt klänning (vit bakgrund med retroblommor... typ) från Forever 21. Imorrnbitti när jag vaknar kanske den redan är söndernoppad, haha... fun. Vi svängde förbi bion i närheten för att se om by chance Charlie St. Cloud spelade och med turen på vår sida visade det sig att vi var i perfekt tid till 5.20 pm föreställningen. Sevärd och bra film måste jag säga. Zac Efron är så perfekt att jag skulle bli rädd om jag vaknade upp bredvid honom. Styrde mot Concord och Jossan fick se min hemstad i USA. Hämtade pizza och käkade glass hemma hos Cliff... planerade en framtida sleepover då vi ska äta svenskt godis och kolla på Sherdil. Bestämde jag då. Pratade med Cliff en halvtimme om allt och inget och nu är jag dödstrött... blä. Gutinatti. Imorrn är en ny dag!

Med min 7-månaders dag i USA idag flikar jag in en liten smårolig grej... en bild från mina första dagar här och en i princip nytagen. Stor skillnad? Litegrann kanske...


Kommentarer
Postat av: Malins Mamma Helen

Super Grattis till din 7 månaders dag,med mer skinn på näsan när ni hem kommer till Svealand. Hoppas att Malin ska kunna träffa er i oktober, hon ser fram emot det. Ha en fortsatt bra dag o njut av dina dagar när dina föräldrar kommer. Jag längtar redan efter Malin....Ha det bäst Kramar från Skåne Helen

2010-08-06 @ 08:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0