Three things

Tre namn du går under:
1. Linda
2. Lindson
3. Nisse (om Läni får välja... annars... Åberg?)

Tre saker som skrämmer dig:
1. Övergivenhet
2. Tomhet
3. Väldigt höga höjder (tror jag kan hantera Fritt Fall... tror)

Tre saker du har på dig just nu:
1. Småblommig vit klänning
2. Svart hårsnodd
3. Tror jag har underkläder också...

Tre av dina favoritlåtar just nu:
1. Paul Kalkbrenner - Sky And Sand (rekommenderar mer än varmt)
2. Shakira – Waka Waka
3. Flo Rida - Club Can't Handle Me

Tre sanningar om dig:
1. Jag petar i näsan när jag är själv, fast ibland är jag inte ens själv
2. När jag är brunett brukar jag få höra att jag ser ut som Leighton Meester
3. Jag hade 18 MVG när jag gick ut gymnasiet (Aaah förlåt, jag är sämst... var tvungen bara)


Tre av dina intressen:
1. Resa och uppleva
2. Blommiga blusar och modernelectro musik som ingen fattar, typ... 
3. Finns inget jag värderar så högt som familj och vänner - med dem kan jag lika gärna bo i en skokartong som en miljonvilla (inte för att jag äger någon sådan)

Tre saker du verkligen vill ha:
1. Mina bästa vänner i Sverige i USA... for now
2. Typ en bild med Robert Pattinson
3. Ett fullt ut liv

Tumblr_l5gyf7xpu11qb17p4o1_500_large
Leighton Meester


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0