20th of December

Jag sitter nyduschad, tacka gudarna, i mitt underbart mörka rum och skrev just precis ett inlägg i Johans blogg. Johan som flyger hem till Sverige om bara någon timme vilket jag inte kan greppa. Att vårat år, vårat amerikanska kapitel snart är över. Att vi gjorde det här tillsammans. Och att jag fann en bästa vän i USA. Jag kan inte beskriva i ord hur tacksam jag är... safe flight home bästis! Vi ses snart i Sverige! I love you.

Filmade kanske min sista videologg från USA. Jag är ju inte direkt någon videologg älskare, men ibland känns det mer personligt att ni får se mig prata istället för att läsa milslånga textrader varenda dag. Speciellt i denna tid då jag blir mer och mer sentimental för var dag som går. Jul, årsskifte, lämna USA, komma hem till Sverige. A bittersweet symphony.

Nu sticker jag iväg till barnens skola i West Concord och kör hem dem därifrån... detta är sista veckan jag kan göra det. Jobb em/kväll som vanligt och om jag orkar och slutar i hyfsad tid tänkte jag ha lite pepparkaksmys ikväll till julkalendern eller Kalle Anka och hans vänner som jag lyckats få hem.
Puss. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0