Bat for lashes

(Det finns sju nya inlägg att läsa... ledsen för min dumma stötuppdatering)

Glad Lucia allihopa, kan man kika på någonting från SVT? Ska kolla upp det ikväll.
Somnade i min säng redan vid tio igår, jag var utmattad efter helgens konstanta jobb. Nog för att min sista tid med familjen är precious men ibland önskar jag att jag hade lite mer tid för det jag måste göra innan jag åker hem. Det är mycket med att börja planera packning, biljett till Seattle, mail, blogg, detaljer kring Uppsala, papper till Cultural Care, sista projekt till MassBay med tusen grejer till. Jag vet att jag som lätt stressar upp mig gör det mesta mycket större och mer än vad det egentligen är, men det är bara sån jag är.

Idag regnar det. Regn. Jag vill snö. Snälla snälla tomten!
Det är i princip en vanlig måndag, med en timmes jobb på morgonen och sedan har jag hunnit ta en välbehövlig dusch och nu också bloggat. Nu väntar jobb på eftermiddag och kväll, jag och barnen måste verkligen städa stallet. Mamma och pappa är i Thailand och njuter av sol och trettio grader! Nästa gång följer jag med och dyker i lagunerna på Maya Bay.

Skypade en timme med Björn imorse också. Han berättade om hans liv i Tyskland, jag om mitt i Boston och sen pratade vi som att det absolut inte gått tre månader sen vi sist pratade. Som vanligt det vill säga. Han är verkligen en solstråle. Jag saknar honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0