Black Swan

Förra söndagen då det var det kyligaste jag någonsin upplevt i Boston, skulle jag och Geoffrey från början gå och titta på "Girl Who Kicked The Hornet's Nest". Precis, milleniumfilmerna. Geoffrey älskar böckerna och har även sett första och andra filmen. När vi kom till Kendall Cinema i Central Square... hade de ställt in visningen! Då vi inte hade någon lust att gå ut i kylan igen tipsade biljettkillen om "Black Swan" som hade fått helt fantastisk kritik på olika filmfestivaler runt om i världen... så vi gav den en chans. Efteråt var vi typ stumma och försökte få fram psykologin bakom den. Allt jag kan säga är att den är väldigt psykologisk och att det säkerligen finns hundra olika analyser på den. Det jag vill säga är att den var väldigt bra, helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0