Dan före dopparedagen

God morgon världen!

Tyda.se berättar för mig att dopparedagen är "christmas eve" på engelska. Roligare än så var det inte. Jag som tänkte vara rolig och för en gångs skull ha en påhittig rubrik... idag är jag ledig! Ledig! Ledig! Är ledig hela idag och också halva julafton. Jossan kommer och hämtar upp mig runt lunchtid för en date på ett dygn.
Nu när mina dagar i USA är räknade, hur hemskt det än låter på ett sätt, vill jag spendera så mycket tid jag kan med min fina vän... vi har en del lösa planer på bio, fika och shopping men vad som är spikat är julaftonsmorgon då vi ska försöka oss på mannagrynsgröt och julmust till Kalle Anka och hans vänner. Mys helt enkelt. Att starta julafton svenskt stärker mitt självförtroende när det gäller att inte ha en crysession denna dag, haha. Nu: mail. Sist jag svarade mina vänner på facebook var den 28'e november. Välkommen hem till Sverige hälsar jag min kära mor och far som kommer hem tidigt på julaftonsmorgon från Thailand. Så... jag borde sätta igång. Puss.

 
Jag har nästan fått tillbaka min naturliga hårfärg -- det är långt ifrån så svart som det var i september! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0