Gävles julbock har egen cam


Är det meningen att jag ska börja gråta av hemlängtan nu?
När mamma berättade att julbocken i Gävle hade egen webcam på merjuligavle.se var jag inne och glodde direkt... i över fem minuter. Var helt fantastiskt att se bilar rulla ner för Södra Kungsgatan och folk vandra omkring. Det ser ut som, precis när jag åkte. Som att ingen tid passerat. Jag fick en sån otrolig vind av hemlängtan som ven rätt igenom mig. Hemma. Förresten! Om ni kollar på mina första inlägg så har jag skrivit lite om julbocken i Gävle... sjukt att min blogg snart fyller ett år. Så länge har jag nog inte haft någon av mina fyra tidigare. Ta hand om dig julbocken, låt igen jävel bränna ner dig i år. Jag är typ den enda personen i Gävle som inte vill att den brinner.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina bilder på hästarna, förstår att du gillar dom. Bra också att förkylningen på väg att försvinna. Ta gärna bilder på granen ni har där hemma med barnen runt om den.

Ha det bra nu din lediga helg.

Kram

Mamma

2010-12-04 @ 18:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0