God Jul från USA

God Jul Sverige! Just idag känner jag bara för att ta ett sista minuten flyg till Stockholm och deportera mig själv till Brynäs där mormor bor och vara med familjen... det är lite tungt. Ännu tyngre var det att se julbocken i Gävle täckt i snö och knappt några bilar ute på gatorna. Men! Linda har en underbar vän vid namn Josefin som är helt fantastiskt bra. Eftersom jag är ledig till i eftermiddag bestämde vi att vi skulle ha en riktig julmysmorgon... Gröten kokar, glöggen är i kopparna och och om tio minuter går Kalle på.

Just idag är saknaden större än vanligt, men vad är då inte bättre än vetskapen att jag kommer få träffa er alla om mindre än tre veckor? Ha underbar julafton. ♥


Lite suddig bild men detta är bild på vårat glöggande & grötkokande!


Jossan och jag julaftonsmorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0