It's snowing!

Snön har äntligen hittat till Massachusetts, frågan är om den kommer stanna över natten eller ej. Började med små flingor imorse och ökade på framåt kvällen och nu har vi säkert fått fem cm i alla fall. Kanske man som Norrlandbo tycker är... en dag då det knappt snöat, men, I'm happy! Snö som snö! På eftermiddagen red jag Scottie tillsammans med Sam och hennes playdate. Han är en sån fin häst, kommer bli svårt att skiljas från honom också. Senare åkte vi iväg hela familjen och provade skidor åt dem i Acton och åt sedan middag på en av restaurangerna i närheten. Min värdmamma frågade mig när det skulle passa för mig att ha min avskedsmiddag. Det är på riktigt nu. Jag åker hem snart. När vi kom hem blev det läxläsning och snöänglar. Och nu -- sitter jag med tända ljus, julmusik och svarar på mail. Godnatt! ♥


När jag kom till Concord i januari var det gott om snö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0