Leaving for Connecticut

Dags för att traska uppför trappan och se barnen öppna sina julklappar, kanske finns det någon för mig i min julstrumpa också... hihi! :-) Om några timmar åker vi till Connecticut till min värdmammas syster Shannon och hennes familj för att fira jul och sedan stannar vi där tills på tisdag, tidigast. Det blir en riktig amerikansk jul! Jag kommer förmodligen inte ha internet, så, hör ni inget från mig tills dess så finns jag på min amerikanska telefon och har även den svenska med mig.

... och hur mina dagar bara försvinner. Tiden springer och jag kan inte förstå hur snart jag kommer finnas tillbaka i Sverige igen. Vad jag ser mest fram emot? Så klart alla återseenden. Och maten! Men att bara få krama om er allihopa och veta att jag inte ska någonstans på ett bra tag kommer vara alldeles, alldeles undebart.

Puss! Happy holidays! ♥


Swing me these sorrows,
And try delusion for a while
It's such a beautiful night
You've got to lose inhibition
Romance your ego for a while
Come on, give it a try

Time waits for no one
Suddenly my eyes are open
Everything comes into focus
We are all illuminated
Lights are shining on our faces, blinding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0