4'e januari. Seattle Tacoma 9.30 PST.










I onsdags bokade jag och Hannah flyget till Seattle som vi tar onsdagen den fjärde januari för att uppleva Seattle och, såklart, hälsa på sötaste Malin som bor timmen utanför i Everett! Tisdagen den tredje är vår gemensamma sista arbetsdag och därefter slänger vi bara ihop en väska och flyg över till Pacific Northwest för hela tre dagar... det ska bli helt underbart kul att få avsluta året tillsammans på ett så bra sätt. Och just Seattle... har hört så mycket om staden så måste börja göra lite research nu! Även om Malin säkert har koll på det mesta antar jag, hihi. Seattle i Washington state är förresten den regnigaste platsen i hela USA, lite onödigt vetande kanske.

Jag har länge drömt att om att åka till Washington state, det verkar vara något speciellt med platsen. Hade jag inte hamnat i mitt underbara Boston och fått välja plats i USA att vara i ett år hade jag nog valt just Washington State. Ungefär samma klimat och natur som Massachusetts men mycket mer. Berg och träd... grönt och fina stränder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0