Snart är vi hemma igen vännen

Detta inlägget är tillägnat Elin Pettersson, min fina vän som också är au pair nere i Wilmington, Delaware. Jag saknar dig varje dag och önskar att vi bodde närmre varandra i USA. Dagar som dessa skulle jag bara vilja finnas vid din sida och bara prata ut om allt och inget och inte kort mellan barns läxor och simlektioner. Men jag är glad att vi gjorde detta tillsammans, den här resan, som vi på sitt vis alltid kommer dela.

Från mina utbrott när jag trodde att jag hade en prick i registret när vi fyllde i ansökan i mitt vardagsrum -- till att springa runt på stränderna i Los Angeles. Walk the streets of New York, eller när vi bara skrattade åt "Prins Carl Philip" i ditt rum i Wilmington. Snart är vi hemma igen och bara kan hänga med alla i Gävle, och sen åka ut på nya resor tillsammans. Jag finns alltid här för dig, alltid. Bara ett telefonsamtal eller sms bort. Älskar dig min snuttegrutta!!! ♥♥


"Oh you fancy huh?" ;-)

Kommentarer
Postat av: elajn

aaw, snuttis!

jag saknar dig supermycket med! det suger att vi inte kan hänga oftare, men som sagt, snart är både du och jag hemma. jag ser fram emot det otroligt mycket.



I love you, miss fancy ;) <3 <3 <3

2010-12-03 @ 02:21:50
URL: http://elaaajjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0