Snowblizzard warning

"Snowblizzard warning for all New England"
Idag började snön falla i Connecticut runt tolv tiden och det har inte slutat sen dess. Snowblizzard varningen gick ut idag och pågår tills imorgon, måndag, 6 P.M. Självklart tycker jag att det är bra att amerikanarna går ut och varnar med att ta det lugnt på vägarna och så vidare... men kommer man från norra Sverige är det nästan lite skrattretande. Two feet är ingenting hemma i Skandinavien, det pulsade jag i dagligen till bussen när jag gick i skolan för att plogbilen inte kommit. Hihi. Men jag gillar deras facsination över snö... speciellt när reporten tar upp snön i handen för att visa mängden som fallit till backen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0