The Last Catastrophe

Min planering över min tisdag kom inte att bli det jag ville. Vilket jag borde ha vant mig vid efter snart ett år som au pair men lite snopen blev jag när jag insåg att det inte blev någon dusch, städning eller mailsvarande. Jack var hemma från skolan. Men vi var ute och lekte i snön som senare smälte bort, gjorde varm choklad och åt soppa. När flickorna kom hem från skolan var vi ute och red på den fina, soliga eftermiddagen. Värre för snön som smälte bort nästan helt och hållet. Slutade rätt tidigt ikväll och hade planer på att uträtta det jag behövde uträtta... by now behöver jag väl inte säga vad det är... detta är vad jag gjorde istället. Avslutade min egen lilla twilight film. Shortfilm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0