Travel the world

Vissa av oss svenskar är uppväxta med skidresor i fjällen eller att resa runt i skandinavien. Det är inte med så stor sorg, handen på hjärtat, att jag kan säga att mina föräldrar tog med mig till andra ställen. Min första resa var jag knappt ett år och varje år sedan dess har vi varit iväg minst två gånger om året till tjugotals olika ställen med Thailand som största favoriten -- såklart. Efter det här fantastiska året med dess möjligheter att se USA, som var min nästa prick på att-se listan, kan jag kryssa för en del ställen. Men USA är långt ifrån färdigt... långt ifrån. Här följer ett axplock ur lite resor jag gjort på senare år... försök att inte hata mig för sepia tonerna på bilderna, jag är helt såld på den färgen. Jag är 20 år... och funderar på vad jag vill göra med mitt liv... alldeles för ofta... jag tror att min mening är att se världen. På något sätt. 


Paris


Thailand, Ma Ya Bay


Kreta


Turkiet


Las Vegas, Nevada


Grand Canyon, Arizona


Marthas Vineyard, Massachusetts


New York City






Los Angeles, California


Concord, Massachusetts


Beloved city... Boston, Massachusetts


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0