Väntar på snö...

Runt åttatiden imorse när vi var på väg ut till skolbussen hoppar mina värdbarn och skriker glatt "It's snow Linda! Look on the ground!". Jag muttrar buttert för mig själv, lite halvtyst "No guys... that's hail". De försökte övertyga mig i alla fall. De är så söta. Men jag kräver riktig snö för att kunna hoppa runt på samma sätt. Hagel. Är det allt vi får i Massachusetts till jul? Jag vill ha snö! Till och med typ Georgia och Tennessee har snö. Just nu är nämligen rekordkallt i USA. Hela Minnesota har snökaos medans Florida har rekord lows på typ 50 fahrenheit, vilket är runt tio grader. Florida... med tropiskt klimat! Men Massachusetts får ingen snö eller. Jag ska köpa hundra påsar av egen homemade snow formula och lägga runt huset om det inte är snö till jul. Kolla här nere också... mytgoogle. Vart är snön? Nu ska jag åka till barnens skola och hämta Jack som har halvdag. Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0