Will they hate me for... all the choices I made?

Äh så här halvt mitt inatten hemkommen från hanukkah firande frågar jag mig, är det någon som skulle vilja ta över min blogg? Det kommer bestå av att du förmodligen ringer mig varannan dag (åtminstone) och sorberar vad som hänt och sedan skriver, rätt lättvindigt eller också ibland riktigt dramatiskt med just a smiiitch av ironi. Någon? Vad jag erbjuder i gengäld är typ 1/5 av min garderob (jag kommer inte kunna ta med mig allt hem), eller om du är av det manliga könet... tja... jag har mycket chips och kakor och sånt. Eller kanske två dollar om du är okej snäll och uppdaterar ofta.

Den här bloggpausen är ett skämt... jag också ibland. Jag önskar att jag hade tid med att uppdatera er just i detta läget men jag måste sova. For real. Ska upp om sex timmar igen. Jag visste i förhand att det skulle bli körigt på slutet med jobb/uppleva USA/planera för Sverige/leva för mig själv och träffa alla innan jag åker hem. I'm doing my best... även om det inte känns tillräckligt ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0